Jak złożyć reklamacje?
Zgłoś reklamacje
Wypełnij poniższy formularz i uwzględnij szczegóły reklamacji
Dział reklamacji skontaktuje się z Tobą, w celu ustalenia rozwiązania.
Jak zwrócić/wymienić towar?
Zgłoś zwrot
Wypełnij poniższy formularz i podaj powód zwrotu/wymiany.
Spakuj towar
Włóż kartkę z kodem kreskowym do paczki.
Wyślij przesyłkę
Wyślij przesyłkę na adres:
Magazyn Hotpin
ul. Sikorskiego 44
62-300 Września
tel.: 61 848 97 94
Zwrot pieniędzy
Do 14 dni otrzymasz przelew na konto. W przypadku wymiany, zamów właściwy artykuł.
Najczęściej zadawane pytania
Wyślij paczkę na:
ABCelektro.pl ul. Obłaczkowo 144A, 62-300 Września
Reklamacje ilościowe mogą być zgłaszane nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Konsument przy składaniu reklamacji jest uprawniony do posłużenia się Formularzem Reklamacyjnym na stronie, po zalogowaniu się, w zakładce Reklamacje – skorzystanie z formularza jest dobrowolne i zależy od decyzji Konsumenta.
Zalecane jest, aby w opisie reklamacji Konsument podał następujące dane:
- datę zakupu,
- numer Paragonu lub numer faktury
- rodzaj i datę wystąpienia wady,
- proponowany sposób rozwiązania problemu (zwrot środków, naprawa, wymiana Towaru)
- dane Klienta składającego reklamację, w tym adres email,
- wybrany przez Klienta sposób poinformowania o rozpatrzeniu reklamacji.
W przypadku uznania reklamacji przez HOTPIN, koszt przesłania wadliwego Towaru pokrywa Sprzedawca (HOTPIN).
HOTPIN SP z o.o. dokonuje zwrotu pieniędzy przy wykorzystaniu takiej samej formy i kanału płatności, poprzez który dokonano zakupu lub na rachunek bankowy klienta.
Zakupione towary podlegają gwarancji danej przez producenta (zakres czasu gwarancji wynika z kraju pochodzenia Towaru).
Jeżeli przesyłka dotrze do Konsumenta w stanie wskazującym na uszkodzenie mechaniczne podczas transportu, to należy w obecności kuriera dokonać jej sprawdzenia i spisać odpowiedni protokół, który opisuje rodzaj zniszczenia (w miarę możliwości wykonać zdjęcie). Tylko taki protokół, podpisany przez przewoźnika stanowi podstawę do reklamacji.
HOTPIN rozpatruje reklamacje w przypadku Konsumenta, który przed upływem gwarancji liczonej od dnia wystawienia dokumentu sprzedaży i nie później niż przed upływem dwóch miesięcy od dnia stwierdzenia jego niezgodności z umową powiadomi HOTPIN o tej okoliczności.
Odpowiedzialność HOTPIN Sp. z o.o. za dostarczenie wadliwych towarów ogranicza się do wymiany Towaru lub zwrotu zapłaconej kwoty.
HOTPIN ma obowiązek ustosunkowania się do reklamacji Konsumenta niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej złożenia pod rygorem przyjęcia, że reklamacja została uznana za uzasadnioną. W przypadku wskazania przez Konsumenta przy zgłoszeniu adresu email, odpowiedź będzie przesłana na podany adres.
W takim wypadku należy zostawić paczkę w skrytce i zgłosić reklamację postepując zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu.
Po zgłoszeniu uszkodzenia na Twój adres e-mail zostanie przesłany formularz reklamacyjny z InPost, który należy wypełnić i zatwierdzić w ciągu 14 dni.
Do przesyłki zawierającej zwracany towar należy załączyć dowód dokonania zakupu. Według polskiego prawa, takim dokumentem oprócz paragonu może być także wydrukowane potwierdzenie złożenia zamówienia otrzymane na maila lub potwierdzenie przelewu.