Kategorie
Producenci
Katalogi
Promocje
Blog
Współpraca B2B
O nas

faq

Najczęściej zadawane pytania FAQ

DARMOWA WYSYŁKA AŻ DO KOŃCA WRZEŚNIA 2021!

Paczkomat InPost

⋅ 13,51 zł brutto / 10,98 zł netto - Przedpłata



Kurier DHL

⋅ 13,51 zł brutto / 10,98 zł netto - Przedpłata

⋅ 13,51 zł brutto / 10,98 zł netto - Pobranie



Kurier DB Schenker

⋅ 43,05 zł brutto / 35,00 zł netto - koryta, szyny

⋅ 123,00 zł brutto / 100,00 zł netto - szafy, pulpity


Możliwe jest wliczenie kosztu dostawy na dokumencie sprzedaży w koszt ceny towaru.

Nie mamy takiej możliwości. Jesteśmy sklepem internetowym, a wszystkie zamówienia realizowane są drogą wysyłkową.

Tak, mamy możliwość płatności odroczonej. Taka możliwość jednak ustalana jest indywidualnie z każdym klientem. W przypadku pytań prosimy o kontakt.

W dniu realizacji zamówienia wysyłamy wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki i numerem listu przewozowego umożliwiającym śledzenie paczki. Nr listu przewozowego dostępny jest również po zalogowaniu się na swoje konto.

W przypadku produktów dostepnych, zamówienie realizujemy w ciągu 1-2 dni roboczych. Natomiast jeżeli produkty są niedostępne, czas ten może się wydłużyć. W takim przypadku poinformujemy Państwa mailowo lub telefonicznie o czasie jego realizacji.

Zamówienia można składać na wiele sposobów: za pośrednictwem strony internetowej, mailowo lub telefonicznie.

Dostępne metody płatności to: Przelewy24, przedpłata na konta, pobranie, przelew odroczony (patrz punkt 3).

Zamówienia dostarczamy:

⋅ do domu za pośrednictwem kurierów DHL, DPD, DB Schenker.

⋅ do punktu odbioru za pośrednictwem kurierów DPD lub DHL.

⋅ do wskazanego przez klienta Paczkomatu InPost.

Zwrotu bez podania przyczyny można dokonać w terminie 14 dni od złożenia zamówienia lub dostarczenia towaru.

W tym celu należy skorzystać z formularza zawrotu.

Klient może zwrócić zamówienie jedynie wtedy, gdy towar jest oryginalnie zapakowany, bez uszkodzeń.

W przypadku rezygnacji z zamówienia, zanim nastąpi jego realizacja, oferta przestaje być ważna.

Dokonanie zmiany towaru jest możliwe pod warunkiem, że towar jest dostępny na magazynie.

Różnica w cenie pomiędzy produktami będzie regulowana pomiędzy klientem a sprzedawcą.

Rabaty są ustalane indywidualnie ze sprzedawcą lub ceny dla Klientów B2B po zalogowaniu się uwzględniają już naliczone rabaty.

W dniu realizacji zamówienia wysyłamy wiadomość z potwierdzeniem wysyłki i numerem listu przewozowego umożliwiającym śledzenie paczki.

Przesyłki doręczane są przez firmy kurierskie do klienta w przeciągu 1-2 dni roboczych po nadaniu paczki.

Dokładamy wszelkich starań aby prezentowane stany towarów były aktualne, jednak w pewnych sytuacjach stan faktyczny odbiega od przedstawionego na stronie.

Zawsze w takich sytuacjach klient otrzymuje informację mailowo lub telefonicznie.

Jeżeli stan ukazuje 0 szt. warto nas zapytać o możliwy termin dostawy, ponieważ z reguły większość dtowarów potrafimy dostarczyć w ciągu 2 dni roboczych.

Jeżeli płatność podczas składania zamówienia zostanie anulowana, można dokonać ją ponownie tradycyjnym przelewem na poniższe konto bankowe:
83 1750 1019 0000 0000 3887 4788
PPABPLPKXXX
BNP Paribas Bank Polska S.A.
ul. Kasprzaka 10/16
01-211 Warszawa

W celu dokonania zamówienia należy zarejestrować się w sklepie internetowym.

Przy rejestracji w sklepie internetowym klient ma możliwość skorzystania z dodatkowych rabatów, a także sprawdzenia historii swoich zamówień.

Rejestracja umożliwia szybsze dokonanie zakupów, bez podawania każdorazowo swoich danych.

Tak. Potwierdzenie złożenia zamówienia zostanie wysłane do Państwa drogą elektroniczną.

W zakładce "Zaloguj" należy kliknąć "Zapomniałeś hasła?" a następnie wprowadzić adres e-mail na który zostało założone konto. Na podany adres zostanie wysłana wiadomość zawierająca nowe hasło.

Anulowanie zamówienia możliwe jest tylko do czasu skompletowania zamówienia. Po tym czasie anulowanie nie jest możliwe.

W celu anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt z obsługą sklepu.

Zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie.

Jeżeli w chwili odbioru paczka posiada uszkodzenia, należy postępować zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. Prawo pocztowe.

Zaleca się, aby został sporządzony protokół uszkodzenia w obecności kuriera oraz odmowę przyjęcia towaru.

W takim wypadku należy zostawić paczkę w skrytce i zgłosić reklamację postepując zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu.

Po zgłoszeniu uszkodzenia na Twój adres e-mail zostanie przesłany formularz reklamacyjny z InPost, który należy wypełnić i zatwierdzić w ciągu 14 dni.

Do przesyłki zawierającej zwracany towar należy załączyć dowód dokonania zakupu. Według polskiego prawa, takim dokumentem oprócz paragonu może być także wydrukowane potwierdzenie złożenia zamówienia otrzymane na maila lub potwierdzenie przelewu.

Tak. Opcja dostępna jest po zalogowaniu się na swoje konto.

Nie. Nasze produkty wysyłamy tylko na terenie Polski.

Tak, nasze produkty objęte są gwarancją producenta.

Producent określa czas trwania gwarancji na dany produkt. Produkty w naszej ofercie mają od roku do nawet 10 lat gwarancji. Na większość produktów wynosi ona 2 lata.

Tak, mamy możliwość rezerwacji produktów. W celu zarezerwowania produktów należy skontaktować się mailowo lub telefonicznie z obsługą sklepu, aby ustalić szczegóły.

Tak, chętnie pomożemy w wyborze odpowiedniego produktu. W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Kartę katalogową można znależć bezpośrednio pod opisem i specyfikacją produktu. Karty katalogowe są również dostępne w zakładce "Katalogi"

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości i pytań służymy pomocą. Odpowiemy na wszelkie pytania zadane telefonicznie i mailowo.

Aby założyć konto w sklepie internetowym należy kliknąć ikonkę "Załóż konto" u góry strony. Następnie wystarczy wypełnić formularz i gotowe.

Jesteśmy do dyspozycji pod nr telefonu 61-848-97-94 w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku.

Przy składaniu zamówienia przez sklep internetowy wystarczy zaznaczyć w polu "Typ dokumentu" "Faktura" lub w przypadku zamówień telefonicznych lub mailowych poinformować o tym sprzedawcę.

Tak, wyniki badań pokazują, że zakupy w sklepach internetowych emitują ok. 30 proc. mniej gazów cieplarnianych niż zakupy w sklepach stacjonarnych.

Pomijając proces produkcji artykułu, w czasie zakupów przez Internet dwutlenek węgla wytwarzany jest wyłącznie przez Twój komputer i w trakcie transportu.

Produkt z fabryki trafia do magazynu, a następnie do sortowni, skąd rozsyłany jest pod wskazany adres klienta.

W tradycyjnej sprzedaży najwięcej gazów cieplarnianych wytwarzanych jest przez sklep (światło, ciepło, energia zasilająca sprzęt elektryczny), który najpierw należy wybudować, emitując przy tym dodatkowe ilości dwutlenku węgla.

Właśnie z tych powodów, robiąc zakupy online przyczyniasz się do zmniejszenia emisji gazów cieplarnianych.

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.