Główna

Główna

Najczęściej zadawane pytania FAQ

1. Jakie są koszty wysyłki?

Do wyboru masz kilku przewoźników, zależnie od gabarytu przesyłki

Paczkomat InPost

⋅ 9,99 zł brutto / 8,12 zł netto - Przedpłata



Kurier DHL

⋅ 21,00 zł brutto / 17,07 zł netto - Przedpłata

⋅ 23,66 zł brutto / 19,24 zł netto - Pobranie



Kurier DB Schenker

⋅ 43,05 zł brutto / 35,00 zł netto - koryta, szyny

⋅ 123,00 zł brutto / 100,00 zł netto - szafy, pulpity


Możliwe jest wliczenie kosztu dostawy na dokumencie sprzedaży w koszt ceny towaru.

2. Czy mogę osobiście odebrać moje zamówienie?

Nie mamy takiej możliwości. Jesteśmy sklepem internetowym, a wszystkie zamówienia realizowane są drogą wysyłkową.

3. Czy istnieje możliwość płatności odroczonej?

Tak, mamy możliwość płatności odroczonej. Taka możliwość jednak ustalana jest indywidualnie z każdym klientem. W przypadku pytań prosimy o kontakt.

4. Jak mogę śledzić moją przesyłkę?

W dniu realizacji zamówienia wysyłamy wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki i numerem listu przewozowego umożliwiającym śledzenie paczki. Nr listu przewozowego dostępny jest również po zalogowaniu się na swoje konto.

5. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

W przypadku produktów dostepnych, zamówienie realizujemy w ciągu 1-2 dni roboczych. Natomiast jeżeli produkty są niedostępne, czas ten może się wydłużyć. W takim przypadku poinformujemy Państwa mailowo lub telefonicznie o czasie jego realizacji.

6. Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienia można składać na wiele sposobów: za pośrednictwem strony internetowej, mailowo lub telefonicznie.

7. Jakie są metody płatności?

Dostępne metody płatności to: Przelewy24, przedpłata na konta, pobranie, przelew odroczony (patrz punkt 3).

8. Jakie są dostępne metody dostawy?

Zamówienia dostarczamy:

⋅ do domu za pośrednictwem kurierów DHL, DPD, DB Schenker.

⋅ do punktu odbioru za pośrednictwem kurierów DPD lub DHL.

⋅ do wskazanego przez klienta Paczkomatu InPost.

9. Jak mogę dokonać zwrotu?

Zwrotu bez podania przyczyny można dokonać w terminie 14 dni od złożenia zamówienia lub dostarczenia towaru.

W tym celu należy skorzystać z formularza zawrotu.

Klient może zwrócić zamówienie jedynie wtedy, gdy towar jest oryginalnie zapakowany, bez uszkodzeń.

W przypadku rezygnacji z zamówienia, zanim nastąpi jego realizacja, oferta przestaje być ważna.

10. Czy mogę dokonać zamiany towaru?

Dokonanie zmiany towaru jest możliwe pod warunkiem, że towar jest dostępny na magazynie.

Różnica w cenie pomiędzy produktami będzie regulowana pomiędzy klientem a sprzedawcą.

11. Czy mogę liczyć na rabat?

Rabaty są ustalane indywidualnie ze sprzedawcą lub ceny dla Klientów B2B po zalogowaniu się uwzględniają już naliczone rabaty.

12. Jak szybko od złożenia zamówienia otrzymam zamówiony towar?

W dniu realizacji zamówienia wysyłamy wiadomość z potwierdzeniem wysyłki i numerem listu przewozowego umożliwiającym śledzenie paczki.

Przesyłki doręczane są przez firmy kurierskie do klienta w przeciągu 1-2 dni roboczych po nadaniu paczki.

13. Czy dostępność przedstawiona na stronie sklepu jest prawdziwa?

Dokładamy wszelkich starań aby prezentowane stany towarów były aktualne, jednak w pewnych sytuacjach stan faktyczny odbiega od przedstawionego na stronie.

Zawsze w takich sytuacjach klient otrzymuje informację mailowo lub telefonicznie.

Jeżeli stan ukazuje 0 szt. warto nas zapytać o możliwy termin dostawy, ponieważ z reguły większość dtowarów potrafimy dostarczyć w ciągu 2 dni roboczych.

14. Co mogę zrobić kiedy moja płatność nie przeszła?

Jeżeli płatność podczas składania zamówienia zostanie anulowana, można dokonać ją ponownie tradycyjnym przelewem na poniższe konto bankowe:
83 1750 1019 0000 0000 3887 4788
PPABPLPKXXX
BNP Paribas Bank Polska S.A.
ul. Kasprzaka 10/16
01-211 Warszawa

15. Czy muszę być zarejestrowany, aby złożyć zamówienie w sklepie internetowym?

Nie musisz zakładać konta w ABCelektro, aby dokonać zakupu. Jest możliwość zalogowania się przez Google lub dokonania zamówienia jako Gość.

Przy rejestracji w sklepie internetowym klient ma możliwość skorzystania z dodatkowych rabatów, a także sprawdzenia historii swoich zamówień.

Rejestracja umożliwia szybsze dokonanie zakupów, bez podawania każdorazowo swoich danych.

16. Czy po złożeniu zamówienia otrzymam jakieś potwierdzenie?

Tak. Potwierdzenie złożenia zamówienia zostanie wysłane do Państwa drogą elektroniczną.

17. Co zrobić jeśli zapomniałem danych do logowania?

W zakładce "Zaloguj" należy kliknąć "Zapomniałeś hasła?" a następnie wprowadzić adres e-mail na który zostało założone konto. Na podany adres zostanie wysłana wiadomość zawierająca nowe hasło.

18. Kiedy i jak mogę anulować moje zamówienie?

Anulowanie zamówienia możliwe jest tylko do czasu skompletowania zamówienia. Po tym czasie anulowanie nie jest możliwe.

W celu anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt z obsługą sklepu.

19. Co zrobić kiedy moja przesyłka jest uszkodzona?

Zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie.

Jeżeli w chwili odbioru paczka posiada uszkodzenia, należy postępować zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. Prawo pocztowe.

Zaleca się, aby został sporządzony protokół uszkodzenia w obecności kuriera oraz odmowę przyjęcia towaru.

20. Co zrobić jeśli moja paczka jest uszkodzona w paczkomacie?

W takim wypadku należy zostawić paczkę w skrytce i zgłosić reklamację postepując zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu.

Po zgłoszeniu uszkodzenia na Twój adres e-mail zostanie przesłany formularz reklamacyjny z InPost, który należy wypełnić i zatwierdzić w ciągu 14 dni.

21. Co zrobić jeśli nie mam paragonu a chcę zwrócić towar?

Do przesyłki zawierającej zwracany towar należy załączyć dowód dokonania zakupu. Według polskiego prawa, takim dokumentem oprócz paragonu może być także wydrukowane potwierdzenie złożenia zamówienia otrzymane na maila lub potwierdzenie przelewu.

22. Czy mogę zobaczyć historię moich zakupów?

Tak. Opcja dostępna jest po zalogowaniu się na swoje konto.

23. Czy jest możliwa wysyłka za granicę

Nie. Nasze produkty wysyłamy tylko na terenie Polski.

24. Czy na zakupione produkty jest gwarancja

Tak, nasze produkty objęte są gwarancją producenta.

Producent określa czas trwania gwarancji na dany produkt. Produkty w naszej ofercie mają od roku do nawet 10 lat gwarancji. Na większość produktów wynosi ona 2 lata.

25. Czy istnieje możliwość rezerwacji produktów?

Tak, mamy możliwość rezerwacji produktów. W celu zarezerwowania produktów należy skontaktować się mailowo lub telefonicznie z obsługą sklepu, aby ustalić szczegóły.

26. Czy mogę uzyskać pomoc przy wyborze produktu?

Tak, chętnie pomożemy w wyborze odpowiedniego produktu. W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

27. Gdzie mogę znaleźć kartę katalogową produktu?

Kartę katalogową można znależć bezpośrednio pod opisem i specyfikacją produktu. Karty katalogowe są również dostępne w zakładce "Katalogi"

28. Gdzie mogę uzyskać informacje o sposobie działania produktu?

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości i pytań służymy pomocą. Odpowiemy na wszelkie pytania zadane telefonicznie i mailowo.

29. Jak założyć konto

Aby założyć konto w sklepie internetowym należy kliknąć ikonkę "Załóż konto" u góry strony. Następnie wystarczy wypełnić formularz i gotowe.

30. W jakich godzinach mogę się skontaktować telefonicznie?

Jesteśmy do dyspozycji pod nr telefonu 61-848-97-94 w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku.

31. Czy mogę prosić o wystawienie faktury VAT?

Przy składaniu zamówienia przez sklep internetowy wystarczy zaznaczyć w polu "Typ dokumentu" "Faktura" lub w przypadku zamówień telefonicznych lub mailowych poinformować o tym sprzedawcę.

32. Czy to prawda, że zakupy internetowe są bardziej ekologiczne niż w sklepach tradycyjnych?

Tak, wyniki badań pokazują, że zakupy w sklepach internetowych emitują ok. 30 proc. mniej gazów cieplarnianych niż zakupy w sklepach stacjonarnych.

Pomijając proces produkcji artykułu, w czasie zakupów przez Internet dwutlenek węgla wytwarzany jest wyłącznie przez Twój komputer i w trakcie transportu.

Produkt z fabryki trafia do magazynu, a następnie do sortowni, skąd rozsyłany jest pod wskazany adres klienta.

W tradycyjnej sprzedaży najwięcej gazów cieplarnianych wytwarzanych jest przez sklep (światło, ciepło, energia zasilająca sprzęt elektryczny), który najpierw należy wybudować, emitując przy tym dodatkowe ilości dwutlenku węgla.

Właśnie z tych powodów, robiąc zakupy online przyczyniasz się do zmniejszenia emisji gazów cieplarnianych.


Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.

close

Lista życzeń