Główna

Główna

Jak złożyć reklamacje?

1

Zgłoś reklamacje

Wypełnij poniższy formularz i uwzględnij szczegóły reklamacji

2

Dział reklamacji skontaktuje się z Tobą, w celu ustalenia rozwiązania.

Jak zwrócić/wymienić towar?

1

Zgłoś zwrot

Wypełnij poniższy formularz i podaj powód zwrotu/wymiany.

2

Spakuj towar

Włóż kartkę z kodem kreskowym do paczki.

3

Wyślij przesyłkę

Wyślij przesyłkę na adres:

ABCelektro.pl

ul. Obłaczkowo 144A

62-300 Września

tel.: 61 848 97 94

4

Zwrot pieniędzy

Do 14 dni otrzymasz przelew na konto. W przypadku wymiany, zamów właściwy artykuł.

Formularz reklamacyjny






Reklamowany produkt








Adres, na który mamy odesłać towar po rozpatrzeniu reklamacji



* pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe



 

Najczęściej zadawane pytania

1. Gdzie odesłać paczkę?

Wyślij paczkę na:

ABCelektro.pl ul. Obłaczkowo 144A, 62-300 Września

2. W jakim czasie mogę dokonać zwrotu?

Reklamacje ilościowe mogą być zgłaszane nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

3. Jak wygląda składanie reklamacji?

Konsument przy składaniu reklamacji jest uprawniony do posłużenia się Formularzem Reklamacyjnym na stronie, po zalogowaniu się, w zakładce Reklamacje – skorzystanie z formularza jest dobrowolne i zależy od decyzji Konsumenta.

4. Jakie dane podać w opisie reklamacji?

Zalecane jest, aby w opisie reklamacji Konsument podał następujące dane:

- datę zakupu,

- numer Paragonu lub numer faktury

- rodzaj i datę wystąpienia wady,

- proponowany sposób rozwiązania problemu (zwrot środków, naprawa, wymiana Towaru)

- dane Klienta składającego reklamację, w tym adres email,

- wybrany przez Klienta sposób poinformowania o rozpatrzeniu reklamacji.

5. Kto pokrywa koszt przesyłki zwrotnej?

W przypadku uznania reklamacji przez HOTPIN, koszt przesłania wadliwego Towaru pokrywa Sprzedawca (HOTPIN).

6. Jak przeprowadzany jest zwrot środków?

HOTPIN SP z o.o. dokonuje zwrotu pieniędzy przy wykorzystaniu takiej samej formy i kanału płatności, poprzez który dokonano zakupu lub na rachunek bankowy klienta.

7. Czy towary podlegają gwarancji?

Zakupione towary podlegają gwarancji danej przez producenta (zakres czasu gwarancji wynika z kraju pochodzenia Towaru).

8. Co zrobić gdy dostanę uszkodzoną przesyłkę?

Jeżeli przesyłka dotrze do Konsumenta w stanie wskazującym na uszkodzenie mechaniczne podczas transportu, to należy w obecności kuriera dokonać jej sprawdzenia i spisać odpowiedni protokół, który opisuje rodzaj zniszczenia (w miarę możliwości wykonać zdjęcie). Tylko taki protokół, podpisany przez przewoźnika stanowi podstawę do reklamacji.

9. W jakim przypadku rozpatrywana jest reklamacja?

HOTPIN rozpatruje reklamacje w przypadku Konsumenta, który przed upływem gwarancji liczonej od dnia wystawienia dokumentu sprzedaży i nie później niż przed upływem dwóch miesięcy od dnia stwierdzenia jego niezgodności z umową powiadomi HOTPIN o tej okoliczności.

10. Czy mogę dokonać zamiany uszkodzonego towaru?

Odpowiedzialność HOTPIN Sp. z o.o. za dostarczenie wadliwych towarów ogranicza się do wymiany Towaru lub zwrotu zapłaconej kwoty.

11. Kiedy dostanę odpowiedź co do reklamacji?

HOTPIN ma obowiązek ustosunkowania się do reklamacji Konsumenta niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej złożenia pod rygorem przyjęcia, że reklamacja została uznana za uzasadnioną. W przypadku wskazania przez Konsumenta przy zgłoszeniu adresu email, odpowiedź będzie przesłana na podany adres.

12. Co zrobić jeśli moja paczka jest uszkodzona w paczkomacie?

W takim wypadku należy zostawić paczkę w skrytce i zgłosić reklamację postepując zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu.

Po zgłoszeniu uszkodzenia na Twój adres e-mail zostanie przesłany formularz reklamacyjny z InPost, który należy wypełnić i zatwierdzić w ciągu 14 dni.

13. Co zrobić jeśli nie mam paragonu a chcę zwrócić towar?

Do przesyłki zawierającej zwracany towar należy załączyć dowód dokonania zakupu. Według polskiego prawa, takim dokumentem oprócz paragonu może być także wydrukowane potwierdzenie złożenia zamówienia otrzymane na maila lub potwierdzenie przelewu.


Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.

close

Lista życzeń